Kozmetik Akupunktur ve Martha Lucas Eğitimleri

Kırışıklık, roza, leke ve akne tedavisi gibi birçok alanda kullanılan Kozmetik Akupunktur'la elde edilen etkiler düzenli kontrol seansları ile çok uzun süreler hatta 3-5 yıl veya 10 yıl kadar bile devam edebilmekte ve yaşlanma etkileri ciddi oranda yavaşlamaktadır.

2009 yılından bu yana Dr. Martha Lucas 13 kez ülkemize gelerek yüzlerce akupunkturist doktora kozmetik akupunktur, nabız teşhisi, infertilite, herbal tedavi, besin tıbbı, TCM Sendromları ve QiGong eğitimleri vermiş ve Mei Zen kozmetik akupunktur tekniği dahil kapsamlı bilgi ve deneyimlerini aktarmıştır.

Kozmetik Akupunktur, daha sağlıklı olmak kaygısını taşıyan kişilerin sağlıklarının yüzlerine yansımasını, daha genç ve daha sağlıklı görünmelerini sağlayan yüz estetiği ve anti-aging tedavisidir. Amaç cildin kendini onarması ve yenilemesini sağlamak, elastin ve kollojen salgısını arttırarak güçlendirmek ve böylece hafif çizgilerin giderilebilmesini ve derin çizgilerin bir miktar hafifleyebilmesini ve en önemlisi de kişinin kendisini daha zinde ve sağlıklı hissetmesini sağlamaktır.

Burada uygulanan yöntem vücut akupunkturu ve yıllardır Amerika’da çok sayıda klinik gözlemler ile kendini kanıtlamış, olumlu bir sonuç alınması oranı %90’ın üzerinde olan Mei Zen Yüz ve Boyun Estetiği Akupunktur Protokolü’dür. Mei Zen’in anlamı Sağlıklı İnsan’dır

Tedavi 5 hafta haftada 2 kez, ardından 2 ay ayda bir kez uygulanmaktadır. Gelinen sağlık noktasının idamesi için en az her 2 ayda 1 uygulama gerekmektedir. 12 seanslık temel tedavi asla aksatılmadan uygulanmak zorundadır.

Standart bir gelişim elde etmek için kişinin sigara içmemeyi, yeterli su tüketmeyi, cildini nemlendirmeyi, güneş koruyucu kullanmayı ve kendilerine önerilecek doğal anti-aging katkıların her birini sağlıklı bir alışkanlık olarak benimsemeleri gerekmektedir.

Sigara içen ve ciltlerini güneşin zararlı etkilerinden korumak için güneş koruyucu kullanmayacak olan ve beklentileri yüz mimiklerini kaybettirecek ölçüde ciltlerinin gerginleşmesi veya ciltlerinin yarı yaşlarındaki kızlarının cildi gibi görünmesi olan kişiler tedaviye alınmamaktadır.

Kozmetik Akupunktur sağlıklı yan etkilere sahip bir anti-aging tedavisidir. Anti-aging tedavisi kişinin yaşlılık belirtilerini yavaşlatmak ve sağlıklarını daha iyi korumaktır. Bu nedenle de harabiyetin oluşup derinleşmesini beklemeden 30’lu-40’lı yaşlarda önlem almaya başlamak önerilmektedir.

Alınan olumlu sonuç kişiden kişiye değişmektedir. Yaş ilerledikçe geri döndürülebilecek harabiyetin gittikçe azalması nedeniyle başarı şansı azalmaktadır. Alınan olumlu sonuç genel akupunktur tedavilerimizde olduğu gibi bazen tedavinin ardından çok kısa bir sürede dramatik olarak, bazen yavaş yavaş, bazen tedavinin bitiminde olmaktadır. Bazen ise, kişinin kendini daha zinde ve sağlıklı hissetmesi gerçekleşmesine rağmen, tedavisi planlanan hastalık için genel akupunktur tedavisinde ortalama %20-30, kozmetik akupunkturda %10 civarında kişiyi ve doktoru memnun edecek gelişme olamayabilmektedir.

Kozmetik Akupunktur asla aksatılmaması gereken bir tedavidir.

12 seans tedavi (5 hafta haftada 2 seans, ardından 2 ay ayda 1seans; toplam 3 ay)

Kontrol tedavisi ( en az 4-6 ayda bir, bir haftada 2 seans)